Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών 12 Μαΐου 2026

Η 12η Μαΐου, Παγκόσμια Ημέρα Νοσηλευτών, αποτελεί ημέρα αναγνώρισης και ευγνωμοσύνης προς όλους τους νοσηλευτές και τις νοσηλεύτριες που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στους ασθενείς, στις οικογένειές τους και σε κάθε άνθρωπο που χρειάζεται φροντίδα, στήριξη και ανθρώπινη παρουσία.

Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ), εκπροσωπώντας τη φωνή των ασθενών, εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες και τον βαθύ σεβασμό της προς τους νοσηλευτές και τις νοσηλεύτριες της Κύπρου για την αφοσίωση, την υπομονή, τη δύναμη και την ανθρωπιά που επιδεικνύουν καθημερινά.

Για κάθε ασθενή, ο νοσηλευτής είναι συχνά το πρώτο πρόσωπο που θα σταθεί δίπλα του σε μια δύσκολη στιγμή. Είναι εκεί στις στιγμές της αγωνίας, της αβεβαιότητας, της θεραπείας, αλλά και της ελπίδας. Η παρουσία τους δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή φροντίδας· αποτελεί πηγή ασφάλειας, εμπιστοσύνης και αξιοπρέπειας για χιλιάδες ασθενείς και οικογένειες.

Το φετινό θέμα του Διεθνούς Συμβουλίου Νοσηλευτών (ICN), «Our Nurses. Our Future. Empowered Nurses Save Lives», υπενθυμίζει ότι η στήριξη και η ενδυνάμωση των νοσηλευτών δεν αφορά μόνο τους επαγγελματίες υγείας, αλλά την ίδια την ποιότητα της φροντίδας που λαμβάνουν οι ασθενείς. Ένα υποστηρικτικό και ασφαλές περιβάλλον εργασίας, η συνεχής εκπαίδευση και η αναγνώριση του έργου τους αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για ένα ανθρώπινο και ανθεκτικό σύστημα υγείας.

Ως ΟΣΑΚ, αναγνωρίζουμε παράλληλα τις σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο νοσηλευτικός τομέας, όπως οι αυξημένες ανάγκες φροντίδας, οι ελλείψεις προσωπικού και οι πιέσεις που βιώνουν καθημερινά οι επαγγελματίες υγείας. Οι συνθήκες αυτές επηρεάζουν όχι μόνο τους ίδιους τους νοσηλευτές, αλλά και την εμπειρία και την ποιότητα φροντίδας των ασθενών.

Η επένδυση στο νοσηλευτικό επάγγελμα αποτελεί επένδυση στον ίδιο τον ασθενή. Η ενίσχυση του νοσηλευτικού δυναμικού, η βελτίωση των συνθηκών εργασίας και η ουσιαστική αναγνώριση της προσφοράς τους είναι απαραίτητα στοιχεία για ένα σύστημα υγείας που να ανταποκρίνεται με σεβασμό, ποιότητα και ανθρωπιά στις ανάγκες της κοινωνίας.

Με την ευκαιρία της σημερινής ημέρας, η ΟΣΑΚ εκφράζει ξανά την ειλικρινή της ευγνωμοσύνη προς όλους τους νοσηλευτές και τις νοσηλεύτριες της Κύπρου. Για τη φροντίδα που προσφέρουν, για τη δύναμη που μεταδίδουν στους ασθενείς και για την ανθρώπινη παρουσία που κάνει τη διαφορά σε κάθε στιγμή ανάγκης.

Αλλά Νεα

Κάνε το μεγάλο καλό με την Ομοσπονδία Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου